valt een laminaatvloer onder het bouwdepot?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K
fisbel
10 jaar geleden
Heel strikt genomen mag je zwevend gelegd laminaat (kliklaminaat) niet uit je bouwdepot betalen en een verlijmde laminaat vloer wel. Over het algemeen zal je hypotheekverstrekker hier echter niet moeilijk over doen http://www.aegon.nl/particulier/klantenservice/faq/?titel=Wat-kan-ik-declareren-uit-een-bouwdepot&vraagid=2701830
Frimu2
10 jaar geleden
Vuistregel.....alles wat bouwmateriaal is ...gewoon onder het bouwdepot doen. uiteindelijk betaal je zelf de rente,( je krijgt het niet gratis)....al wil je het plafon muren en de vloeren er mee betimmeren. Wel moet je jezelf goed afvragen, of je het huis er mee in waarde laat stijgen. Dus om het verkoopbaar te houden, niet voor extreme versies kiezen.

Het beste antwoord

Normaal gesproken niet. Behoord niet tot opstal zoals een keuken/badkamer. Maar hier echter gewoon ingediend, wel tegelijkertijd met aantal andere bonnen. Met als resultaat dat we het geld terug kregen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt goede informatie

Andere antwoorden (1)

Ja, daar kun je geld van het depot voor gebruiken.
Bron: eigen ervaring