Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat er een goede gratis tool om zelf je hypotheekmogelijkheden te berekenen? -

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
967

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het stikt van de tools. Zie bronnen. Maar ik raad je aan om eens bij de hypotheker te gaan praten, of een andere hypo-verstrekker. Daar kun je vrijblijvend eens alles doorspreken en wordt je veel wijzer. Je leert dan ook wat in jouw situatie de specifieke aandachtspunten zijn. En ze vertellen je de laatste stand van zaken in aanbiedingen van banken maar ook de verschillen in voorwaarden. Ik heb daar echt het gevoel gekregen dat ik er grip op kreeg.

Je hoeft je niet bezwaard te voelen als je na afloop zegt "ik denk er eens over na" want dat doet iedereen daar bij een eerste gesprek. En vaak ook nog a het 2e en 3e gesprek. Vinden ze heel normaal.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, een hypotheekverstrekker! (bij voorkeur een onafhankelijke). Pas als je een dienstverleningsovereenkomst hebt getekend (doorgaans ná het eerste of tweede gesprek), kúnnen er kosten in rekening gebracht worden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding