Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn dochter wil een huis kopen van plm. 100.000 euro en een vaste rente van 5jaar ,wat is nu de beste bank voor haar hypotheek?

En natuurlijk de voordeligste

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
947
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag is te algemeen. Alle relevante info die hiervoor nodig is geef je niet. Haar inkomen, heeft ze een gezin? Partner die werkt? Getrouwd? Vaste lasten? Nog elders schulden? Zo kan ik nog wel wat opnoemen.........
Ik denk dat je hiervoor het beste naar een hypotheekadviseur kan ;-)
paulus811
14 jaar geleden
Bedenk goed dat de 'beste' bank iets anders kan zijn dan 'de voordeligste'. Let ook zeker op de voorwaarden van de hypotheek en kijk niet alleen naar de rente.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ze kan het beste bij verschillende banken een offerte aanvragen. Vaak kun je met een langere of kortere rentevaste periode, spaarhypotheken of andere constructies in een specifieke situatie beter uitzijn.

Ga ook langs bij een onafhankelijke financieel adviseur. Dit kost wat in het begin maar levert over de looptijd van de hypotheek zeker zijn geld op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het moment dat je met deze vraag bij een bank aan komt, hebben ze 100 tegenvragen. Net als bij de McDonalds: wat voor saus, wat voor drinken, etc.

Ik adviseer je echt om hiervoor bij een hypotheekadviseur langs te gaan, of anders gewoon een paar banken af te lopen. Hier op GoeieVragen kan je alleen maar een algemeen antwoord krijgen zoals dat van mij.

Probeer eens bij ING, ABN, Rabo.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker "De hypotheker"
Die raadpleegt alle banken en geldverstrekkers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding