Daar zijn verschillende mogelijkheden voor. Sommige verzekeraars bieden woekerpolischecks in de hoop dat je overstapt.

Je eigen verzekeraar weet vaak dondersgoed dat je een woekerpolis hebt en een aantal verzekeraars gaan vergoedingen uitkeren, maar dat is pas aan het einde van de loopttijd.

Op verliespolis.nl kan je meerlezen over woekerpolissen en Stichting Woekerpolisclaim zet zich in om vergoedingen te krijgen. Je kunt bij deze stichting je gegevens invoeren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie ook "overzicht regelingen" van Stichting Woekerpolisclaim voor welke producten er vergoedingen worden uitgekeerd. De verzekeraars die deze producten hebben aangeboden hebben inmiddels al regelingen getroffen.

Een andere en ook voor de hand liggende stap is om je verzekeraar een brief te sturen waarbij je aangeeft dat je wilt weten of het een woekerpolis betreft en indien dit het geval is of ze een passende oplossing hebben. Verzekeraars willen meestal best een andere en betere oplossing aanbieden, maar doen dit niet zelf.

Toegevoegd na 3 minuten:
Tot slot: Zeer veel informatie is te vinden op de startpagina over dit onderwerp:

http://woekerpolis.startpagina.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu ook met video!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nice!