kan ik als ik mijn advocaat heb gemachtigd om iets voor mij te doen deze machtiging ook weer intrekken?

advocaat is gemachtigd omdat persoon in kwestie vast zit..kan deze machtiging terug gedraaid worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

lijkt mij wel.
goed communiceren met je advokaat.
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elke machtiging kan worden teruggedraaid. dat is het probleem niet. probleem is te bedenken wat je werkelijk wilt. het verlenen van een machtiging is een stap die niet zomaar wordt genomen. ik mag aannemen dat je daar goed over hebt nagedacht. de reden om hem dan weer in te trekken moet evengoed worden overdacht. wat is het gevolg? moet je de gewenste actie dan zelf uitvoeren, of wil je dat aan iemand anders toevertrouwen? is dat even vertrouwd of beter dan de eerste opdracht?
is het echt zinvol om deze stap te nemen, of is het wat overhaast?
twee maal en misschien wel driemaal nadenken kan wellicht geen kwaad.