Hoe kom ik erachter wat er voor een pand is betaald?

Het is een pand wat ongeveer een jaar geleden door een bedrijf is opgekocht. Het bedrijf zelf wilt hier niks over vrij geven over de hoogte van het bedrag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Je kunt dit opvragen bij het Kadaster.

Dit kan je het beste online doen, dan krijg je meer info als per koopsomtelefoon of per sms wat ook manieren zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kun je opvragen bij het kadaster.

Bedenk wel dat dit de laatste verkoopprijs is. Afhankelijk van veranderingen in de buurt kan de prijs behoorlijk wisselen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Van de site van het kadaster:

Aanvragen
Sms: KOOPSOM naar 2255
Voorbeeld: KOOPSOM 1234AB 12

Als het adres een huisletter en/of toevoeging heeft smst u:
KOOPSOM naar 2255
Voorbeeld: KOOPSOM 1234AB 12 A

Let wel op dat niet van alle panden de gegevens opvraagbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed tv kijken want daar is nu een reclame over dat je kunt smsen.