ik heb een huurcontract van 1jaar hoeveel opzegtermijn moet ik dan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat staat als het goed is in je contract, of ben je de verhuurder?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben de huurder maar mijn contract is niet geregistreerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag het dan na bij de verhuurder, als je te laat opzegt, betaal je nog een maand extra.
Antoni
11 jaar geleden
Waar zou een huurcontract dan geregistreerd moeten staan?

Antwoorden (3)

Een opzegtermijn van één maand is over het algemeen heel redelijk.
11 jaar geleden
het gaat er om of je je huur per maand betaalt, als dat zo is, dan mag je per maand opzeggen, tenzij er in je huurcontract iets specifieks anders is opgenomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de eisen die gesteld worden aan opzeggin door de huurder

opzegging via aangetekende brief.

hij moet de opzegtermijn in acht nemen de minimale opzegtermijn is 1 maand en maximaal 3 maanden tenzij dit anders is overeengekomen door bijde partijen staat dan dus in het contract.

hoeft geen rede te geven waarom je de huur opzegt