Bovenburen vegen water op ons balkon, is dit reden genoeg om de woningstichting te bellen?

De bovenburen maken regelmatig hun balkon schoon. Het water wat hiervoor gebruikt wordt wordt rechtstreeks naar beneden geschoven waardoor het via de balustrade op ons balkon terecht komt. De regenpijp gebruiken ze niet. Gevolg is dat het halve balkon nat is. Gelukkig hebben we tot nu toe mazzel gehad met was drogen en dat we zelf niet nat zijn geworden met over balkon hangen.

4.2K
Erna55
6 jaar geleden
Waarom wil je dit bij de woningbouw melden ?
Je kunt zelf met de buren praten en uitleggen dat het water op je balkon komt.
Ritsuka
6 jaar geleden
Om hoeveel water gaat het? Ben je al eens bij de buren geweest?
loginabcde
6 jaar geleden
Het is genoeg om andere kleren aan te willen trekken. Ja ook al naar boven geweest maar krijg dan opmerking , van een beetje water ga je niet dood.

Antwoorden (1)

Het eerste wat je gewoonlijk in zo'n geval doet is toch de buren even laten weten dat je last van ze hebt? Misschien weten ze helemaal niet wat ze veroorzaken?

Eerst overleggen over een oplossing dus. Is die er na steeds opnieuw proberen niet, dan zou je kunnen overleggen met een bemiddelaar. Ja, dat kan dan de woningstichting zijn.
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Plus.