Wat houdt een tijdpad in bij het kopen van een huis?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Amadea
7 jaar geleden
Tijdpad is een straat in Almere.
Erna55
7 jaar geleden
Meestal wordt bedoeld dat je een optie neemt op een huis, daarna de hypotheek aanvreegt, dan een koopcontract ondertekent.
De tijd die al deze stappen kosten noemen ze tijdpad.
Erna55
7 jaar geleden
Aanvreegt= aanvraagt.
ItisILeClerc
7 jaar geleden
Een tijdpad is kleutertaal voor een planning.

Antwoorden (1)

Het is een stappenplan met veel nadruk op het tijdstip waarop elke stap moet plaatsvinden.
Bijvoorbeeld: een ontbindende voorwaarde als het kunnen krijgen van een hypotheek (één van de stappen) is aan een datum gebonden. Een andere aan een datum te binden stap kan zijn de uiterlijke datum waarop de voormalige eigenaar het huis dient te verlaten. Enz. enz.