Hoe kom ik er achter wat mijn grond waard is?

IK heb een stukje grond. Nu wil ik mijn huis verkopen, maar hoe kom ik er nu achter wat mijn grond waard is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Er is een groot verschil tussen de verschillende gemeenten wat grond-prijzen betreft. Dan is er ook een verschil in prijs tussen bouw- en andere grond zoals agrarische grond. Het beste kan je dit opvragen bij een NVM-makelaar of bij de gemeente bouw- en woningtoezicht.
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De WOZ waarde is een goede basis om te schatten wat het waard is. En anders via kadaster of een taxateur. Wat ook helpt is te kijken wat gevraagd wordt vergelijkbare objecten. Dan weet je wat de marktwaarde is van het stukje grond.