weet iemand wie de eigenaar is van het Rokin Plaza in Amsterdam? Wanneer en door wie het gebouw ontworpen is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rokin_Plaza vindt je de info
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het complex is ontworpen door architect Gietermans en is gebouwd tussen 1971 en 1973. Aan de kant van het Rokin heeft het gebouw een nieuwe gevel.
Het complex is sinds 2001 eigendom van winkel- en kantoorpandenbelegger Corio. De vorige eigenaar heeft het pand voor 66 miljoen euro van de hand gedaan. De jaarhuur wordt geschat op 2 miljoen euro.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen bron, slechts over getypt -1
capthavoc
14 jaar geleden
het staat er toch duidelijk ?
ok geen bron maar ik heb geen reden om aan te nemen dit dit niet waar is.
+1 om het weer te neutraliseren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie typt er hier nog iets over?
Gaat dat niet allemaal via copy?
Ook jouw link Jeroen?
Goed bronvermelding vergeten. Erg hoor.
AWM
14 jaar geleden
Jeroen uit 1962 is een beetje obstinaat. Gaat vanzelf wel weer over. Moeilijke leeftijd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beter overgetypt..gekopieerd..dan een enkele link...een plus van mij+