Als ik iemand laten bij me wonen en laatste maanden wil hij niet huurprijs en gas en water niet betalen . Hoe kan ik die man buiten smeten?

Ik woon al 2jaar , op contract staat mijn naam , ik ben de huurder

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
Is dat jouw eigen huurcontract met de eigenaar van het huis (woningbouw) of heb je ook een huurcontract met die huurder?
Reddie
9 jaar geleden
Ook al heeft hij een huurcontract met die bewoner, in dat contract staat dat de huurder het gehuurde mag bewonen, maar ook dat hij iedere maand moet betalen.
Als hij dat niet doet, pleegt hij zelf contractbreuk.

Antwoorden (1)

Als hij niet op jouw adres ingeschreven staat dan kun je hem er gewoon uitzetten en een ander slot op de deur doen zodat hij er niet meer in kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Plus. Geen huur betalen is niet wonen.