krijg ik uitwonende beurs per direct ?

goedendag allen,

ik heb een dringende vraag ik ben een student op het mbo ik kan een uitwonende beurs aanvragen dat is het probleem niet maar ik moet dringend uit huis zonder te weten,
ik heb gister een leuke kamer gezien voor 250 incl. al bekeken super
geweldig.

maar ik moet mijn borg 24 april dat is 500 euro maar ik hou van mijn studie financiering hou ik ong. 200 euro die krijg ik ook de 24 e,

Dat zou dus betekenen dat ik nog 300 euro moet hebben zou ik dit via de uitwonende beurs regelen? of moet ik het geld zelf bij elkaar moeten krijgen dat ik pas de uitwonende de beurs daarna krijg dit moet regelen in twee weken
goedendag allen,

ik heb een dringende vraag ik ben een student op het mbo ik kan een uitwonende beurs aanvragen dat is het probleem niet maar ik moet dringend uit huis zonder te weten,
ik heb gister een leuke kamer gezien voor 250 incl. al bekeken super
geweldig.

maar ik moet mijn borg 24 april dat is 500 euro maar ik hou van mijn studie financiering hou ik ong. 200 euro die krijg ik ook de 24 e,

Dat zou dus betekenen dat ik nog 300 euro moet hebben zou ik dit via de uitwonende beurs regelen? of moet ik het geld zelf bij elkaar moeten krijgen dat ik pas de uitwonende de beurs daarna krijg dit moet regelen in twee weken

ik kan niet financieel op mijn moeder vallen vader niet bekend ik heb niemand achter mij staan of iemand waar ik financieel
Reder in nood???

hartelijk dank

reder in nood?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Misschien kan je op deze site de antwoorden vinden? http://www.duo.nl/particulieren/mbo-er/default.asp

Anders kan je contact opnemen met het telefoonnummer dat op de site staat:
Bellen
Persoonlijke hulp van DUO’s klantenservice
Heeft u telefonische hulp nodig? Bel dan gerust een van onze medewerkers. Houd uw burgerservicenummer bij de hand.

Algemeen telefoonnummer

DUO Infolijn (050) 599 77 55

De DUO Infolijn is elke werkdag geopend van 09.00 tot 17.00 uur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet op dat adres ingeschreven staan, om uitwonende studiefinanciering aan te mogen vragen, voordat je daar ingeschreven staat kan dat dus niet. Leg je huurbaas de situatie uit en probeer een andere oplossing wat betaling borg betreft, met hem/haar te regelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook al sta je deze maand ingeschreven, voor 24 april krijg je dit sowieso niet meer voor elkaar, op zijn vroegst krijg je het in mei, maar dat kan ook nog later worden.