hoeveel kost de huur ongeveer in een huis in het centrum an amsterdam, de binnestad?

Over 2 jaar ben ik 18 en wil ik daar wonen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan begin je beter met een kamer, en niet met een huis.

Een 2 kamer appartement heb je daar al voor 1500 euro per maand:

http://www.funda.nl/huur/amsterdam/appartement-47225499-nieuwezijds-kolk-5-b/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gaat studeren kan je vrij makkelijk een kamer krijgen tussen de 300 en 500 euro. Bij studentenwoningweb.nl bijvoorbeeld