Ja, dat heeft namelijk niets met elkaar te maken.

Iedereen in Nederland die op een of andere manier geld leent, staat geregistreerd bij het BKR in Tiel. En bijna al die mensen kunnen gewoon een huis huren.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit klopt helemaal +
Je bedoeld misschien als je een codering hebt bij het BKR?

bijna iedereen die een mobieltje, creditcard of grotere lening heeft staat geregistreerd, dus daar is niets geks aan.

heb je een codering dan zegt dat dat je in een bepaalde periode niet zo'n goede betaler was en dat zegt dus iets over je betaalgedrag van leningen.

Een woningbouwvereniging kijkt hier niet naar. Een woningbouwstichting ook niet.

Echter er zijn particuliere investeerders die huizen verhuren die hier wel navraag naar laten doen (laten jou dan de info opvragen). Dit komt niet vaak voor overigens.

Dus afhankelijk van welke verhuurder het is zal hier naar gekeken worden. maar de kans is groot dat het niet gebeurd.