mijn hondje plast altijd op dezelfde plaats op onze nieuwe grindtegels. hoe krijg ik die vlekken op een natuurlijke manier weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Met Urine off!

http://urineoff.hyscon.eu/Instructions.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon water met een scheutje azijn toegevoegd .. en dan een emmer water na.. dan is het weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet het zodanig schoonmaken, dat de hond het niet meer ruikt, anders blijft hij er overheen plassen.
gooi eerst een emmer biotex groen over de tegels, en laat de enzymen hun werk doen.
de volgende dag een emmer azijnwater, en dat zou het moeten zijn.
ook kan je urine-off, ecodor of stalfris gebruiken.

of je de vlekken zo wegkrijgt, geen idee, maar de geur is nu verdwenen, zodat je hondje zich niet genoodzaakt ziet er weer overheen te gaan.
Rieneke1
13 jaar geleden
Het voorkomen doet u door uw huisdier(en) 4 of 5 keer per dag uit te laten.
Sopje biotex, boenen, spoelen.
Een paar keer herhalen. Geen bleek ivm de beplantingen in de tuin of die van de buren.