Kleren ruikt naar poep, hoe verhelp ik dat?

Perongeluk kleren met poep gewassen en nu ruikt mijn hele was erna. Ik heb van alles geprobeerd. Wie heeft een oplossing of welke wasmiddel is het beste?

7 maanden geleden
4.4K
Rieneke1
7 maanden geleden
Weken in Biotex groen.
Hsushwhwhwu
7 maanden geleden
Bedankt, en dan in de wasmachine wassen?
Edraket
7 maanden geleden
Ja natuurlijk. Of een tweede keer wassen zoals je altijd doet. Waarschijnlijk is dit al voldoende.
Inekez1
7 maanden geleden
Voordat je de kleren nogmaals wast, eerst een wasmachine een keer leeg laten draaien met soda op 90 graden. De stinkende kleren een nacht laten weken in emmer water met biotex (waarschijnlijk heb je meerdere emmers nodig) en dan wassen op uitgebreid programma dat ook goed naspoelt. Doe de machine niet te vol, maar ook niet te weinig was er tegelijkertijd in want dan spoelt het minder goed uit. Indien mogelijk buiten aan de lijn laten drogen, duurt wat langer met dit weer, maar je was wordt er letterlijk fris van. Eventueel binnen laten nadrogen.
AnnBoo8146
7 maanden geleden
Een oud huismiddel tegen geuren in je kleding is (huishoud)azijn. Voeg een kopje huishoudazijn toe aan je was in de wasmachine.
Hsushwhwhwu
7 maanden geleden
Blauw of groen biotex

Geef als eerste antwoord