Hoe maak je nou het snelst stoffige planken schoon nadat je gestofzuigt hebt?

Er ligt van die plakken stof op de kast die je niet zomaar wegzuigt. Ik kan gewoon met vochtige vaatdoekjes gaan werken, maar heeft iemand nog tips?

13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Eigenlijk hoort de volgorde andersom. Eerst stoffen, dan stofzuigen. Dit omdat er van alles nog op de grond kan vallen als je gaat stoffen.

Maar om terug te komen op jouw vraag; Ik doe tijdens het stofzuigen, de kleine borstel aan de stofzuiger en zuig zo de vensterbanken en kasten mee. En af en toe de hond erbij ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik haal altijd van die statische wegwerpdoekjes bij action ,ideaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met microvezeldoekjes; Blokker, Action
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik dan altijd de ronde harige borstel van de stofzuiger en zuig hier het vuil mee weg. Daarna even een nat vezeldoekje erover heen en schoon ist weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor mijn boekenkasten gebruik ik een plumeau, en eens in het half jaar gaat alles eruit, en neem ik het vochtig af. De boeken doe ik dan even "uitwapperen".