Hoe maak je opgezette dieren het best schoon?

het gaat om rookaanslag op vnl vogels, en een aantal zoogdiertjes.

Rieneke1
13 jaar geleden
12.8K

Antwoorden (4)

gewoon met de stofzuiger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ze met dit weer gewoon eens op je balkon moeten zetten.
Dan trekt er al een hele hoop stank van de nicotine weg.
En verder als ze een beetje vochtig zijn ,afnemen met een stukje keuken papier of een doekje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die opgezette dieren waardevol voor je zijn, kun je er beter niet met huis, tuin en keukenmiddeltjes op los gaan, maar een vakman inschakelen.

Een preparateur kan je daar prima mee van dienst zijn.

Die heeft alle kennis en de juiste schoonmaakmiddelen in huis om de opgezette dieren weer schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja en dat is juist degene die zegt gewoon stofzuiger
als het gaat om stof,schoonmaken met n veer.(zon ding van n vogel):).als het gaat om vieze huisluchtjes,n keer in de mist hangen en dan voor zichtig met n schone katoenen doek af vegen.en dan laten drogen.