Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je hebt strijkmatten (niet te verwarren met strijkersmatten...) en strijkdekens, met een isolerende onderlaag, die je op elk plat oppervlak kunt leggen. In de praktijk zal dat vaak de eettafel zijn, ook ivm werkhoogte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als ik alleen even gauw een bloesje wil strijken, dat gekreukt uit de kast komt, of dat ik persé aanwil vandaag, strijk ik op m'n matras : gaat perfekt.

Maar ik zou geen hele was zo gaan strijken : je staat véél te krom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ga je erbij zitten :)
Alles wat plat is en tegen de hitte kan (of daartegen wordt beschermd). Denk aan een tafel of je aanrecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een groot dik badlaken dubbelvouwen en op de eettafel leggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op een handdoek op tafel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee dikke badhandooeken, eventueel dubbel gevouwen.. gebruik ik altijd in de caravan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een broekenpers, zoals je die nog wel op hotelkamers aantreft. Werkt perfect om een gedragen broek voor de volgende dag te strijken. Zonder strijkplank of strijkijzer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een moltondeken op een tafeltje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dame heft i.v.m.reuma ooit een strijkmachine gekocht op een beurs, zeer prijzig, maar voldeed na enige aanloopproblemen prima. Na een jaar of 8 probleemloos gefunctioneerd te hebben ,begon het apparaat te haperen.
We moesten er mee naar de andere kant van het land en daar wees een onderzoek uit,dat het weer repareren bijna de aanschafprijs ging kosten. Ze gebruikt nu weer een strijkijzer en dat gelukkig probleemloos. Maar het was een goed alternatief,als je niet op een cent hoeft te kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding