Iemand een idee hoe je een oude inktvlek uit een spijkerbroek kunt krijgen? Ik denk dat het vrij kansloos is...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een schaar... maar dan wordt wel je moeder boos!@
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haaa,haaa.

Het beste antwoord

Er is een speciaal middeltje om inktvlekken uit textiel te verwijderen. Daarmee deppen en daarna in de wasmachine wassen.

Je kunt het bij de drogist kopen. Het heet Beckmann vlekkentovenaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Bij elke goede drogist kun je flesjes kopen met vlekkenverwijderaar. Voor, vet, inkt, lijm enz.
Kleine verpakkingen en werken goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn drogist (DA) verkoopt vlekkenmiddeltjes tegen inktvlekken. Waarschijnlijk is hij niet de enige. Zowiezo gaat het niet lukken met gewoon wasmiddel.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die kun je er zéker "uit" krijgen, door de broek te verven in de wasmachine. Gaat echt goed hoor. Te koop bij de drogist.

Verder zou je het met een schaar kunnen proberen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die middeltjes helpen wel voor verse inktvlekken.
Maar oude ingedroogde vlekken van stylo-inkt....en ik bedoel hier niet een beetje schrijfsel...maar echt plekken:vergeet het...die gaan er bij mij niet uit.
Gelukkig is het niet zo erg om er in een jeans een stukje in te naaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het ook,

het is enige wat je kan doen, is deze vlek eruit knippen en er een lapje voor zetten :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bleken.
Op de catwalks en in de glossies zijn ze overall, de versleten en opvallend gebleekte jeans. Voor slechts 1500 euro ben jij de rechtmatige eigenaar van het designerpaar waar de rage allemaal mee begon, de Balmain jeans.

Voor iedereen die 1500 euro net iets te veel vindt voor een kapotte jeans met bleekvlekken, maar toch modieus voor de dag wilt komen is er nu ook een alternatief voor nog geen €1! Met een flesje bleek uit de supermarkt (wij scoorden voor 87 cent een fles van een huismerk), warm water en een oude jeans die wel een make-over kan gebruiken heb je de look in een mum van tijd zelf gecreëerd.

Lees verder in de bron voor het hoe en wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het echt inkt is van bijv. een vulpen (lees: zo een pen waarmee je op de basisschool MOEST schrijven), dan wil een inktwisser (te koop bij boekenwinkels) nog wel eens werken! Deed ik vroeger ook om het te verbergen voor mn moeder....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het toch nog maar eens door de vlek goed in te wrijven met pindakaas , en dit een tijdje te laten inwerken .