Kan ik ergens een lange borstel kopen om mijn auto te poetsen?

Hoi,

aangezien ik rugklachten heb raden ze mij af om onnodig te bukken en verkeerde bewegingen te maken, ik vind de borstels die aan de tankstations te vinden zijn waarmee je de wagen poetst veel handiger dan met een klein spons te poetsen, weet iemand waar ik van die lange borstels kan kopen???

Of iets dergelijks?

Dank bij voorbaat...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Rieneke1
11 jaar geleden
kan je niet gewoon zo'n badborstel voor de rug gebruiken?

Het beste antwoord

Hallo Mambalgin,

Bij de Action hebben ze lange wasborstels speciaal voor de auto, kost nog geen 10 euro en werkt super. Deze kun je ook evt. op een tuinslang aansluiten.

Succes,
Leonard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij Halfords hebben ze een lange wasborstel met steel waaraan je een tuinslang kunt vast maken.
Kost rond de 30 euro.