Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gooien we een handdoek in de wasmachine terwijl je hem gebruikt als je schoon bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K
itsme
13 jaar geleden
om te wassen waarschijnlijk!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je afdroogt, wrijf je ook huidschilfers e.d. weg.
Ook is het denk ik zo, dat er altijd wel ergens een vuiltje achterblijft, wat op die wijze op de handdoek terechtkomt.
En als je een handdoek een paar keer weer op laat drogen en 'hergebruikt', ruikt het op gegeven moment niet zo fris meer. Als je dan daarmee afdroogt, had je net zo goed niet kunnen douchen ;).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je bent schoon maar je droogt je af en dan komen er toch nog wel wat viezigheidjes op. daarnaast is hij nat wordt misschien ook nog even op de grond gegooid ga maar door
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Wanneer je doucht en je handen wast, komt er erg veel vuil van je huid los, waaronder ook dode huidcellen. Ook haren komen los en blijven aan je natte huid plakken. Dit smeer je allemaal af aan de handdoek. En die handdoek is dan niet meer zo schoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik lekker uitgebreid douche en alle losse haren allang heb weggespoeld, en lekker mijn huid heb geschrobt met zo'n heerlijke schrobspons en dan een zachte handdoek om... gebruik ik deze handdoek gerust nog een keer, uithangen over een waslijn en laten drogen. Je kan zo'n handdoek best wel 2 x gebruiken
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal gelijk,ik gebruik m ook 2of 3 keer en doe m dan pas in de was.na t douchen laten drogen en dan nog n keer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook hoor, maar als je'm nooit zou wassen zou het niet goed gaan :).
sterredag
13 jaar geleden
lol, nee bah, hahahaha
Je kunt dit vergelijken met de volgende vraag: waarom gooien wij onze kleren in de wasmachine, als je hem aan doet?? Omdat alles wat je gebruikt, uiteindelijk vies word, en je een handdoek alleen schoon kunt maken door het in de wasmachine te gooien. ( of gewoon met je handen :p )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat zoals hierboven ook al gezegd werd je met het afdrogen ook huidschilfers van je huid afhaalt. Ook blijven er altijd bacterien achter op de huid, met zeep haal je dat echt niet helemaal weg.

Verder krijg je veel bacterien mee als je tussen je billen en vagina/piemel droogmaakt. Dan kan je beter je handdoek maar 1 keer gebruiken, want daar wil ik de volgende keer mijn gezicht niet aan afdrogen.

Is zelfs een keer in een aflevering van "House" geweest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding