Ik woon in een bovenhuis en kan niet bij alle ramen aan de buitenkant. Ik heb schuiframen, dus die kunnen niet ver open. Tips??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (9)

Laat een glazenwasser komen.
Als er meerdere buren geïnterresseerd zijn, kun je een glazenwasser bellen en een prijsafspraak maken.
Zij komen dan eens in de 8 weken. Hier doen ze de hele boven en benedenverdieping voor 15 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaan magnetische raamwissers. Eentje binnen en eentje buiten. Door de magneten volgt de buitenwisser de binnenwisser als je die beweegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe ruiten kopen..
of je laat je ruiten omdraaien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verhuizen is de beste oplossing
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die magnetische raamwassers zou ik niet aanraden...op beurzen werkt dat lekker, maar in de praktijk wekken ze veel ergenis...
Als je toch eraan begint: bint ze aan elkaar,dat scheelt heel wat loopjes naar beneden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ze worden standaard geleverd met een koord eraan.
Ga je leven niet wagen voor een stel schone ramen. Er zijn echt belangrijkere dingen.
Neem een glazenwasser en laat hem een paar keer in het jaar komen. Kijk of je dit gezamenlijk kunt doen met andere buren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem alsjeblieft een glazenwasser. Er zijn zovaak ongelukken gebeurd met mensen die dachten het zelf wel te kunnen, met omklapbare stelen etc. Nooit zelf doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja echt een ramenlapper nemen, die leven er van en jij weer door schone ramen kijken.
En 2 x per jaar is nou toch echt niet te duur en denk ik wel genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bidden voor een glazenwasser.
Die vaker dan een keer komt.

Ik heb tien jaar in een huis gewoond waar ik zelf onmogelijk bij de ramen van de bovenste twee verdiepingen kon komen.

Ik heb in die tien jaar zeven of acht glazenwassers gezien, maar allemaal maar eenmalig. Uiteindelijk heb ik dus vrijwel nooit echt schone ramen gehad.

Het probleem is dat glazenwassers vrije jongens zijn die kunnen werken waar ze willen, en is de wijk niet lucratief genoeg, dan komen ze niet (meer).

Eén tip : koop NIET dat ramenwassysteem van Tell Sell met die dikke magneten ; dat werkt namelijk, helaas, niet. Scheelt je een hoop geld als je die niet koopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n uitschuifbare stok?
Heb hem zelf ook, erg handig