Waar kan je een schuimzeep pompje vinden?

Op het werk wordt gebruik gemaakt van schuimzeep om je handen mee te wassen. Dit vind ik een heerlijke manier van handen wassen.

Echter kan ik dit nergens in de winkels vinden, of voor bedrijven in super grote porties.

Waar o waar zou dit te verkrijgen zijn voor de particulier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je aan afbeelding plaatsen met wat je bedoelt?
Annswers
13 jaar geleden
op mijn werk verkopen we die hangpompjes waar je onderaan kan trekken en dan schuim uitkomt. als je interesse hebt stuur me bericht dan mail ik een prijsopgave (ook 2e hands) en schuimconcetraat
Annswers
13 jaar geleden
Kan ook per stuk

Het beste antwoord

Laat ik er net 1 gekocht hebben voor 89ct bij de action.
Welliswaar van piet piraat, maar goed.
Schuimen doet ie en maakt goed schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

in onderstaande link wordt aangegeven dat het een schuimzeep pompje is
maar bedoel dit ook?

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb ze trouwens ook zien liggen bij de doe het zelf bouwmarkten
daar zijn ze wel goedkoper maar misschien van iets mindere kwaliteit
er waren er zelfs waar je 3 of 4 verschillende zeepreservoires had voor bijv douchegel,shampoo,handzeep en desinfectie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke bouwmarkt dan. Ik heb al bij twee gekeken: Gamma en Praxis. Daar waren alleen zeeppompjes voor vloeibaar handzeep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nu ik je afbeelding bekijk hebben we het niet over hetzelfde
ik dacht je een soort zeepdispencer zocht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zoek ik ook wel (het liefste aan de muur, maar ik mag nu niet teveel eisen stellen).
Je link is wel goed, maar veel te groot.
ProWin heeft die dingen. Helaas kun je ze daar niet bestellen, maar moet je naar een bijeenkomst...

Kom je binnenkort op mijn poetsdoekenparty? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ziet er misschien een beetje raar uit als je geen kleine kinderen hebt rondlopen, maar volgens mij is Kandoo handzeep schuimend als het uit het pompje komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad thankx, :-) Heb geen kinderen, maar die label eraf halen doet wonderen.
+1
Er zijn ook pompjes te koop bij het kruidvat zeker ook voor kinderen daar kun je ook eens kijken van Zwitsal heb je ze zeker.