Hoe krijg ik de geur van waspoeder uit een plastic bewaardoos?

ik heb er altijd waspoeder in bewaard, en wil er nu kattenbrokken in bewaren.
die mogen natuurlijk niet naar waspoeder ruiken.
ik heb 'm al flink gespoeld met heet water, en twee keer afgewassen.
helaas, hij geurt nog steeds heerlijk fris naar waspoeder.
iemand tips?

Rieneke1
14 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt met allerlei kunst en vliegwerk proberen de geur er uit te krijgen maar of het zo gezond is voor je katten? Als de nood echt hoog is kun je vandaag nog naar de IKEA en voor een paar centen een andere bak kopen en hou deze bak voor nonfood dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien vinden je katten geparfumeerde brokjes wel lekken; al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry, lekker ipv lekken
Rieneke1
14 jaar geleden
ehm ollekebolleke, lijkt me niet zo'n strak plan ;)

Het beste antwoord

Warm water "brandt"de geur als het ware in het kunststof..
Spoel hem om met koud water en zet hem dan vochtig in de vriezer.. dagje laten staan en dan zu het na ontdooien toch echt over moeten zijn... succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ik ben nu de azijn aan het proberen, maar ik hou je vriezertip in m'n achterhoofd, bedankt!

Andere antwoorden (5)

Als je een vaatwasser tot je beschikking hebt, kun je hem daar in mee laten draaien..Dan moet het er toch echt wel uit zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe er warm water in met soda of azijn
laat dit een dag staan en spoel hem daarna goed na
bijna zeker dat de waspoederlucht weg is
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
dat ga ik nu proberen (met azijn) :)
Probeer eens goed om te spoelen met koud water. dat wil nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet er een poosje water met azijn in en daarna afwassen.
De vaatwasser "zou" kunnen maar als het plastic te zacht is krijg je een verwrongen doosje terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets dat sterk geurt,wil nog wel eens neutraal gaan ruiken,door het in de vriezer te laten overnachten.
Als dat niet helpt,zou ik zeggen met veel geduld.