spinnenpoep is erg hardnekkig spul.zeker als het al wat langer zit.Soda is een goed werkzame remedie.laten weken in heet soda sopje,dan borstelen met nagelborstel of was schrobber.daarna spoelen eventueel herhalen.

In de zeilwereld heeft men hier vaak mee te maken en daar zweren ze bij soda.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon wassen met hetzij biotex of in een gewoon wasmiddel op 30 graden C. De meeste spinnen scheiden amper iets uit behalve de zijdedraden voor hun web of hol dus ben ik wel benieuwd of je het over een vogelspin hebt of zo. Wat spinnen normaal achterlaten zijn de uitgezogen insecten, dus resten daar van. Gaan ook gewoon mee de was in.