Tekeningen op t-shirts

Ik heb een paar t-shirts met letters en teksten en tekeningen op enz maar die letters en tekeningen komen er af bij het wassen, wat kan ik hieraan doen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er is een verschil in opdruk:
1. zeefdruk, dit kan gewassen worden en in droger met lage temperatuur. Je herkent zeefdruk doordat het wat onscherp is en niet glad. Het lijkt als verf op een stof.
2. opdruk d.m.v. folies. Dit is mooi strak. Het voelt wat glad aan en het heeft een matte glans. Dit kan gewoon gewassen worden op 30 of 40 graden, maar het mag beslist niet in de droogtrommel (en ook niet te heet wassen). Deze folies worden d.m.v. hitte op kleding geperst. Door hitte komt het ook weer los.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De shirts binnenste buiten keren en op 40 graden wassen