Waarom heb ik zoveel enkele sokken?

allemaal verschillen kleuren.. en geen 2 sokken die bijelkaar horen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (13)

Ik zou eens bij je vriendje in de klerenkast gaan kijken.
AWM
14 jaar geleden
Ik koop altijd dezelfde kleur sokken; is er één kapot, geen nood, kan gewoon bij de rest gedragen worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat wordt de modetrend van de herfst 2009 en die heb jij veroorzaakt. Het aantrekken van twee sokken met een verschillende kleur. Je mag trots zijn op jezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh... ik volg deze modetrent als sinds 1976...
Ik ken het....
Bij mijn dochter willen er nog wel eens een aantal verdwijnen, onder haar kast, in een tasje, ín de kast tussen de kleding. de ene gooit ze in de was, de andere blijft alleen achter...
ik verzamel alle eenzame sokken op één plek, en eens in de zoveel tijd ga ik ze op mijn gemak eens goed bekijken, daar komen dan wel drie of vier paar uit, de rest bewaar ik nog een poosje, uiteindelijk gooi ik ze weg! Je blijft ze tegenkomen. Als ik ze weg heb gegooid.... dan vind ik er hier of daar nog wel eens een, zal je net zien, nah ja...
Ook vind ik er wel eens een in de hoek van een dekbedhoes, helemaal in het puntje onderin de lits-jumeaux hoes.

Vroeger hadden de kinderen een spel op de computer:
sokkensoep! moesten ze allerlei gekleurde sokken in het juiste mandje gooien.
http://www.annemariewalker.nl/9tot12/pajamsok.htm
http://www.dpluss.nl/pajama5.htm

en zie hier: sokkenclips!!
http://www.pluswinkel.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/spn-pluswinkel_nl-Site/nl_NL/-/EUR/ViewStandardCatalog-Browse;pgid=zfEgs0Ze7eM000YxC.jmfAIE0000wSi1rage;sid=2f6c7BqONflmF1Cw4HpY4LJO7FyBcraFgeqpTgcQ?CatalogCategoryID=jqDAqA52VU0AAAEUBLXbpCWI
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sokkenclips zijn ideaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de wasmachine af en toe een sok opslokt. Ik heb hetzelfde probleem er liggen altijd wel een paar wezen in de sokkenla. Soms komt de ander opeens tevoorschijn en kan ik ze weer paren. Maar vaak niet. Het is een raadsel, dus denk ik maar dat de wasmachine ze opeet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niet, mijn vriend wel. Waarom, omdat ie per ongeluk wel eens een sok stuk trekt en dan weggooit en de andere gewoon weer in de was gooit omdat ie al van tevoren weet dat er binnenkort nog één stuk gaat van zo'n zelfde paar dus zit ik steeds met enkele, vreselijk....
Maar het kan ook zo zijn dat ze ergens tussen de was zijn gaan zitten, tussen een shirtje ofzo en dan vind je ze later weer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze verdwijnen op geheimzinnige wijze in de wasmachine.
Moet je 'n ouwe wasmachine maar eens slopen, dan komen er flarden van lang vergeten sokken tevoorschijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sokken zijn de intelligentste vorm op aarde. Ze worden regelmatig voor onderzoek opgestraalt door aliens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wast je sokken niet met deze wasbeurt, waardoor ze onderling iets anders verkleuren, daarom denk je van 2 paar de andere sok mist in plaats van dat je ze samen als 1 paar ziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je die als paar gekocht hebt. Nadien ben je er een stel kwijtgeraakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het oprecht het moeilijkste huishoudelijk vraagstuk dat je kan stellen... jammer genoeg heb ik geen antwoord, maar wel veel single sokken.
Nu ik merk dat er veel mensen met hetzelfde probleem zitten:
misschien kunnen we onze sokken laten daten om zo nieuwe paren te krijgen en als die sokjes krijgen, is de volgende generatie terug gered.... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knoop ze per paar aan elkaar voor je ze in de wasmand gooit.