Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik weer vlekken uit witte kleding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ziet er uit als een vrolijk persoon Erik.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Natriumhypochloriet
verkrijgbaar bij Apotheek of Drogist, vermengen met 20 delen water. De aangetaste plekken van buiten met een spons goed natmaken en daarna goed laten drogen. of volg de link ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

hg heeft een middeltje tegen weervlekken in textiel.
zag het gisteren nog staan bij de hoogvliet.
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden
Vlekken verwijder je voor altijd met een vlekkenschaar. Zonder kleurverschil!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je textiel er tegen kan: in de kookwas (90 graden). Doe er niks bij wat ook maar een iets andere kleur heeft dan wit, anders wordt je hele was grijs. Of erger nog: roze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd goede resultaten met Echfawit.

Het beste middel om aangekleurde, vergeelde of vergrauwde witte weefsels weer smetteloos wit te krijgen. Biotex Echfa Wit werkt bovendien ook uitstekend als vlekkenmiddel en verwijdert probleemloos thee-, koffie- en zelfs wijnvlekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
glansspoelmiddel van vaatwasser in een plastic zak doen, dat met kleding een nachtje laten intrekken en daarna in de machine gooien...alles weer spierwit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg de witte jurkjes van mijn 2 kliederende dochters altijd weer helemaal schoon met Vanish Oxy Action.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding