Hoe kun je een verkleurde bikini weer terug krijgen naar zijn oude kleur?

Vermoedelijk door chloor en zeezout zijn de witte randen van mijn bikini geel geworden. Weet iemand een trucje waarmee ik de randen weer wit kan krijgen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens heeft de rest van mijn bikini andere kleuren, die nog wel in goede conditie zijn. Hele bikini bleken is dus geen optie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18.9K

Het beste antwoord

Maak eens een papje van zo'n Oxi-product en strijk dit met een kwastje op de randen en laat het lekker een paar uurtjes zitten. Gegarandeerd dat de witte randen weer wit worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

prbeer het eens met Echfa-wit,
dat zijn zakjes poeder die je bij de was in kunt doen.

Toegevoegd na 23 seconden:
prbeer=Probeer

Toegevoegd na 8 minuten:
Toch kun je beter een iets lichter gekleurde bikini aandoen, dan een fel gekleurde met vergeelde randen.