Hoe krijg ik frituurvet uit mijn laarzen?

Ik heb gisteren twee flinke spetters frituurvet in mijn suède laarzen gekregen. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (3)

Laat je strijkijzer wat warm worden niet te heet en neem een stuk keukenrol en leg de keukenrolvelletje op de vlek en druk voorzichtig met t warme strijkijzer erop het vet word opgenomen op t velletje.. Herhaal dit tot de vlek weg is..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Ga het morgen direct proberen
Leg een dubbelgevouwen stuk keukenrol op de vlek en ga hier met je strijkijzer overheen, als je mazzel hebt is de vlek dan in het keukenrol getrokken, lukt dit niet, dan met groene zeep schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Probeer t morgen direct..
Met de strijkbout en grauw wc papier strijk je de vlek er zo uit, schoenen opborstelen met een korstje oud brood.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Ik ga het morgen direct proberen