Hoe krijg ik de kleur van confetti uit het zwembadzijl?

Gistermiddag is er gekleurde confetti in de tuin gespoten en dat is ook in het zwembad terrecht gekomen. Omdat we dat niet meteen er uit gehaald is het naar de bodem gezonken en zitten er nu allemaal gekleurde vlekken op het zijl. Het lukt mij niet om het er af te krijgen, heb het zelfs al geprobeerd met terpetine. Iemand nog tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Misschien een poosje gloor in een laagje water laten staan zodat het de kleur eruit kan bleken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chloor Helpt wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet zeker of het wel verstandig is, maar ik zou na de terpatine dat zelf niet hielp, een beetje schuurmiddel op een sponsje proberen....