Wie heeft een goede tip om de badkuip makkelijk schoon te maken? En de tegels in de badkamer.

Schoonmaken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (6)

Natuurlijke middeltje

Groene zeep voor het vuil, soda voor de vetaanslag, azijn voor de kalk

Toegevoegd na 1 minuut:
en boenen, daar ontkom je niet aan. Er bestaat gewoon geen middel waarbij je niet hoeft te boenen.

Toegevoegd na 3 minuten:
maar de tegels doe ik met een dweil met een spons eraan. eerst met de groene zeep, daarna met azijn, laten inwerken en afspoelen.
Je bad kun je ook met een beetje bakpoeder op een natte lap boenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahahahaha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boom baby. xD
Nou, een schoonmaakmiddel kopen van een merk dat op de reclame is gekomen bijvoorbeeld: ajax!

Toegevoegd na 22 uur:
Ook kun je Andy gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik ajax shower power. Een spuitflacon waarmee ik na het douchen de natte tegels, glazen badwand, bad, de beslagen spiegel en wastafel mee inspuit. Ik haal daarna een grote spons er overheen en het droogt glanzend en streeploos op. Mocht je badkuip er heel erg slecht aan toe zijn, dan kan je commandant gebruiken. het is eigenlijk een poetsmiddel voor autolak maar het polijst ook je bad. ( dat is wel een pittig klusje van goed inpoetsen en daarna uitpoetsen. Als je badkuip eenmaal goed schoon is kan je hem ook regelmatig schoonmaken met autowax / autoshampoo. Dit geeft een beschermlaagje waardoor je minder snel kalkaanslag terug krijgt omdat het water er makkelijker vanaf loopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een schoonmaakster inhuren.

Makkelijk, snel, en het bad kan worden schoongemaakt als jij aan het werk bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een badkuip kun je het beste schoonmaken met een ontvetter.
Kijk maar eens op de site van Evika: https://evika.nl/schoonmaak-tips-adviezen/
Daar staan leuke schoonmaak tips ;-)