Wie heeft een goede tip om de badkuip makkelijk schoon te maken? En de tegels in de badkamer.

Schoonmaken

Weet jij het antwoord?

/2500

Nou, een schoonmaakmiddel kopen van een merk dat op de reclame is gekomen bijvoorbeeld: ajax! Toegevoegd na 22 uur: Ook kun je Andy gebruiken.

Ik gebruik ajax shower power. Een spuitflacon waarmee ik na het douchen de natte tegels, glazen badwand, bad, de beslagen spiegel en wastafel mee inspuit. Ik haal daarna een grote spons er overheen en het droogt glanzend en streeploos op. Mocht je badkuip er heel erg slecht aan toe zijn, dan kan je commandant gebruiken. het is eigenlijk een poetsmiddel voor autolak maar het polijst ook je bad. ( dat is wel een pittig klusje van goed inpoetsen en daarna uitpoetsen. Als je badkuip eenmaal goed schoon is kan je hem ook regelmatig schoonmaken met autowax / autoshampoo. Dit geeft een beschermlaagje waardoor je minder snel kalkaanslag terug krijgt omdat het water er makkelijker vanaf loopt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100