Ik heb nieuwe wit emaille pannen gekocht. Heb het idee dat deze afgeven en er kleine stofdeeltjes in het water terecht komen. Wat kan ik hieraan doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Altijd eerst afwassen of in de afwasmachine voor de eerste keer gebruik. Heb je dat gedaan?

test maar eens in een teiltje. Laat die pan daar een poosje in liggen en kijk of je wat ziet. Zo ja, terug naar de winkel, want als je het in het water ziet zou het anders ook in je eten komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weggooien en een nieuwe kopen (of ruilen natuurlijk), want dat spul is hartstikke giftig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Lees de vraag eens goed: het zíjn nieuwe pannen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook DAN is dat spul hartstikke giftig!!