Wat kost tegenwoordig een interieurverzorgster per uur/ en wat is redelijk om een persoon van 17 jaar te betalen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

En hulp in de huishouding kost tussen de € 10,- en € 17,50 p.u. Afhankelijk van waar je woont en hoe goed deze persoon is.

Een 17 jarige betaal je de helft. (als het om schoonmaakwerk gaat)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

20 euro per dagdeel is zeer redelijk voor een 17 jarige
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
we hebben weer een minner in ons midden + ter compensatie
Ik betaal mijn 'interieur verzorgster' 15 EUR per uur. Ik weet niet of ik iemand van 17 zou willen en ik denk als ik dat wel zou doen niet meer dan 10 EUR zou willen betalen, hetzelfde wat mijn buren enz. betalen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
we hebben weer een minner in ons midden. + ter compensatie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de goede orde: het gaat wel om zwarte betaling, wit is een heel ander verhaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt.
€ 10.00 per uur is heel redelijk voor iemand van 17jr.
Hier in Drenthe betalen ze voor een volwassen hulp tussen de € 12.50 en € 17.50 per uur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Richting 12-15 euro per uur vind ik billijk (ligt er ook aan hoe oud ze is, en of ze haar werk goed doet).
En voor iemand van 17 jaar is 7 euro per uur redelijk betaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind 7,50 euro om te beginnen wel een mooi bedrag voor iemand van 17 jaar.
Maar als het echt een topper is die goed aanpakt, schoonmaakt en betrouwbaar is moet je haar maar goed vasthouden en kan je haar af en toe een extraatje geven.
Want een goede interieurverzorgster daar moet je op kunnen bouwen. En niet iedereen maakt zo goed schoon!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt en een dikke +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedenk wel, dat als je haar steving vast palt, dan je dan wel de politie op je dak krijgt vanwege ongewenste intimiteiten.