Hoe kan ik mijn boeken het beste schoonmaken?

In de keuken heb ik een hele rits kookboeken staan, die allemaal een beetje plakkerig zijn geworden, waarmee kan ik ze het beste schoonmaken? Gewoon water helpt niet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Met van die hygienische schoonmaakdoekjes. Die zijn niet te vochtig waardoor je boeken nog netjes blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met een beetje sop moet het lukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met stoom uit de waterkoker kun je de plakkerige bladzijden weer schoon krijgen, wel daarna goed laten drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker sopje maken van afwasmiddel, wat goed ontvet.

Schoon doekje nemen, door het sopje halen, goed uitwringen zodat het niet te nat is.
Daarmee alle boeken stuk voor stuk afnemen.

Doekje op tijd uitspoelen in het sopje.