Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is mister muscle cerafix niet meer verkrijgbaar?

Bij alle shops zie ik dat dit product niet meer leverbaar is. Bij sommige sites is het nog wel verkrijgbaar, maar die sites zijn gewoonweg niet betrouwbaar.

een maand geleden
KleinDuimpje
een maand geleden
Toen ik nog een keramische kookplaat had, gebruikte ik dit ook. Was fantastisch om vlekken weg te halen en een nieuwe beschermde laag aan te brengen.
Ik heb een aantal forums gelezen, ook Duitse. Het wordt inderdaad niet meer geproduceerd.
Waarom? Geen idee.
Ik kwam wel een keer micro plastics tegen, maar dat zegt niks natuurlijk.
Ik denk dat je op zoek moet naar een vervanger.
Amadea
een maand geleden
Lezend in het veiligheidsinformatieblad wat gevolgen van verkeerd gebruik ervan kunnen zijn, lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat het daarom een milieuverbod heeft gekregen:
- kan dodelijk zijn als de stof bij inslikken in de luchtwegen terechtkomt
- veroorzaakt ernstig oogletsel
- veroorzaakt ernstige oogirritatie
- schadelijk voor in het water levende organismen, met langdurige gevolgen.
Thecis
een maand geleden
@Amadea
Het zou kunnen. Echter zal het je verbazen hoeveel producten dit soort waarschuwingen op het MDSS hebben staan.
Antoni
een maand geleden
Een MDSS, daar heb ik nog nooit van gehoord. Google biedt uitkomst, maar dan blijkt dat een MSDS wordt bedoeld (wat ik overigens ook niet kende): een Material Safety Data Sheet, een veiligheidsinformatieblad voor gevaarlijke stoffen. Klopt dat, @Thecis?
Thecis
een maand geleden
@Antoni
Yup klopt, ik had het verkeerd opgeschreven / onthouden. Ik zat met Material Data Safety Sheet in mijn hoofd. Maar ik bedoelde inderdaad de MSDS.
Antoni
een maand geleden
@dank je, Thecis! Leuk dat ik weer wat nieuws heb geleerd!
An_Guo
2 weken geleden
Mag ik vragen waarom sommige sites niet betrouwbaar zijn? Ik zit er namelijk hard aan te denken om op zo’n site een paar flessen in te kopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Aangezien het product ook niet op de site van Mr Muscle (https://mrmuscleclean.com/en-gb) beschikbaar is, vermoed ik dat het product niet meer gemaakt worden.
(Lees meer...)
een maand geleden
Thecis
een maand geleden
Dat vermoed ik ook, maar wil het graag zeker weten. Het was namelijk een erg gewild product. Zodanig gewild dat er scamsites zijn die deze producten zogenaamd verkopen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing