Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een donsdeken met veren vacuüm trekken?

Mag je een donsdeken met veren vacuüm trekken om plaats te winnen? Of mag dat enkel bij synthetische donsdekens? Ik vind tegenstrijdige informatie hierover op het internet.

5 maanden geleden
ronron1212
5 maanden geleden
Heb je een donsdeken van echte ganzen- of eendendons? Dan is plastic verpakken niet de beste keuze. Je laat de donsvulling beter ademen. Plastic zorgt ook sneller voor schimmel dan andere materialen. Kies voor een luchtige katoenen hoes. Als je dekbed te groot is om zo in je kast op te bergen, kan je de zolder of een leuke dekenkist als toevoeging aan je interieur overwegen.
Verwijderde gebruiker
4 maanden geleden
Wat een ozin antwoord

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Geen probleem; maar zorg ervoor dat het deken goed droog is en donker bewaard word in een vacüum zak.
Stipp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 maanden geleden
Ik heb het zelf ooit een x gedaan, en ik had niet het idee dat het dekbed er slechter door geworden is, gewoon doen, wel in die speciale grote vacuum zakken,dat ruimt lekker op!
(Lees meer...)
4 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing