Spoel zoveel mogelijk schimmel weg met heet water en afwasmiddel. Giet warm water in de fles, vul tot ongeveer 2/3 vol is en voeg 2-3 druppels afwasmiddel toe. Doe de dop er weer op en schud het mengsel grondig gedurende 1-2 minuten. Giet het water door de gootsteen.
Het is ook goed om de onderdelen van de fles enkele minuten in warm water met afwasmiddel te laten weken.
Je moet dit mogelijk meerdere keren doen voor hardnekkige schimmels.
fremar
11 maanden geleden
Net als bij zuigelingen, de babyfles die uit elkaar gehaald wordt en in een pan gelegd die je 10 minuten moet koken om eventuele bacterieen te doden en te voorkomen.
Dit doen wij 1 x per week om ellende te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
11 maanden geleden