Hoe krijg ik Mayonaise uit nubuck / suède?

Helaas mayo over m laars geknoeid... Hoe krijg ik deze vetvlekken weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Vetvlekken in suede, doe dan wat azijn op een tandenborstel en wrijf voorzichtig over de vlek. Is de vlek wat groter pak dan een nagelborsteltje.

http://www.huishoudplaza.nl/Tips/art/673/suede-leer-schoonmaaktip
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien biedt Vanish Oxi Action hierin een oplossing! Dit product is behoorlijk populair op deze site. Kijk maar eens naar de kleuren van 't lettertype....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wrijf het eerst goed in met droge brinta, zo nodig meerdere malen.
daarna weer even opborsterlen.
succes, hoop dat het lukt, dit zijn hardnekkige vlekken.
Rieneke1
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
f*ck vanish bart!
slijmjurk ;p
+ van mij.
maak je strijkijzer warm, niet te heet, en neem wat keukenrol of toiletpapier, en leg dat op de vlek, ga er voorzichtig overheen het vet word opgenomen in het papier, daarna met wat talkpoeder inpoederen en paar uurtjes laten zitten, dan goed borstelen ..