Er zit een vlek in onze vloerbedekking van een open gesprongen cartidge. De vloerbedekking is zeegras, hoe krijgen we dit er uit?

We hebben het al met middeltjes van sorbo e.d. geprobeerd.

Toegevoegd na 1 minuut:
cartidge = cartridge

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als niets helpt, dan maar het vlekje bedekken met een vloermat / carpet of een meubelstuk.

Het beste antwoord

Er zijn speciale inktverwijderaars voor textiel van HG.

Als dat niet lukt en de vloerbedekking is kleurvast , dan kun je proberen om het op te lichten door er wat waterstofperoxide op te doen en dit vervolgens af te deppen.

Lukt dit ook niet, kun je er een beetje slaolie in wrijven en vervolgens met een sopje schoonmaken.

Maar ik ben bang dat de inkt van de cartridge zo hardnekkig is, dat het er niet meer uitgaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Klinkt naar de vlekkenschaar. :-/
Wellicht dat je met Vanish nog wat kunt redden, maar inkt is gemaakt om niet zo eenvoudig te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.woonwebsite.nl/idee/Inktvlekken-Tapijt-Vloerbedekking-Verwijderen/1620

hier kom je wel een eind mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de link doet het niet...