Wat is de beste manier om een gipsplaten plafond schoon te maken?

Toegevoegd na 34 minuten:
Het plafond zit vol met vieze vingervlekken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.7K

Het beste antwoord

Al die verschillende producten zijn niet nodig, gewoon afwassen met St-Marc in uw water en dat ontvet perfect en neemt alle vuil weg, zelfs nicotine, en ik kan het weten !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ik ook, :-)

Andere antwoorden (2)

Gipsplaten kunnen slecht tegen water (Tenzij ze van watervast gipsplaat gemaakt zijn). In de regel wordt eea opnieuw geschilderd als ze wat viezig beginnen te worden. Het hangt er natuurlijk ook een beetje aan wat er op zit. Spinnenwebben kan je bv met een stofzuiger zo weg halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het licht verontreinigd is: water met een beetje ammonia:

Schoonmaken met water waarin ammoniak is opgelost! Als het te vies
blijft schoonmaken met bv een stoomapparaat.

Als er echt nicotinevlekken aanwezig zijn, dan voorstrijken en opnieuw sauzen.

Toegevoegd na 1 minuut:
ammoniaK