weet hoe iemand ik een deurmat moet schoonmaken?

hallo. ik heb katten in huis, helemaal niks mis mee. maar een paar hebben op de deurmat geplast (zie foto) weet iemand hoe ik dat moet schoonmaken?

Picture for question
een jaar geleden
1.2K
Abcde
een jaar geleden
https://nl.caqe.com/595/hoe-opgedroogde-kattenurine-van-tapijt-te-verwijderen
Een deurmat kun je op dezelfde wijze reinigen als een tapijt lijkt me.

Antwoorden (1)

Allereerst: katten die wildplassen kunnen een blaasontsteking hebben, ook door stress van katten aan de andere kant van de deur kunnen ze blaasproblemen opdoen, dus overleg met je dierenarts.
Verder wil je de mat niet alleen schoonmaken, maar ook alle geurtjes er uit verwijderen, zodat je katten hun actie hopelijk niet herhalen.
Hier heb je een middel voor nodig dat de mat enzymatisch reinigt.
Heb je een buiten? Leg de mat dat buiten en gooi er flink heet sop van Bio-Tex groen overheen.
Heb je die mogelijkheid niet? Spray dan overvloedig in met Urine-off, te verkrijgen bij de dierenspeciaalzaak.
Het kan nodig zijn de behandeling te herhalen.
Succes!
Rieneke1
een jaar geleden