Gele vlekken in witte was, hoe kan dit?

Ik heb sinds kort dat ik bij het wassen van witte kleding, gele vlekken aantref na het wassen in de wasmachine. Weet iemand waar dit door kan komen? Ik dacht zelf aan wasluis/vetluis, maar ik las dat de vlekken dan grijs zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat zijn waarschijnlijk zweetvlekken, die je beter ziet als de was nat is dan als deze droog is, alhoewel je ze dan ook ziet. Koop een flesje Echfa wit bij de drogisterij en week je witte was daarin, daarna hang je de was te drogen in de zon en is je was stralend wit.