Hoe krijg je schimmel uit de vriezer?

In de winter heeft onze vriezer buiten gebruik in een droge schuur gestaan.
Iemand heeft per ongeluk de deur dichtgedaan en nu zit er schimmel in.
Hoe krijg ik de vriezer vrij van schimmel en mag je de vriezer eigenlijk nog wel gebruiken nadat er schimmel in heeft gezeten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.9K

Het beste antwoord

Je kan hem nog wel gebruiken. Maar heel goed schoonmaken met bvb musselkeuken en soda. Gekookt water laten afkoelen totdat je er met je handen inkan. Gekookt water reinigt beter. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige antwoord over het gebruik van een beschimmelde vriezer (dat het geen probleem is...).

Andere antwoorden (2)

Deze schimmel krijg je er gewoon uit met een goed sopje,en gooi er wat azijn in of soda.
Van te voren even in laten weken.
Borstel erbij en goed schrobben,en als je hem met dit weer even in de zon zet dan is hij zo droog.
Dan kun je nog even een paar dagen een schoteltje met wat citroen sap erin zetten ,wordt hij lekker fris van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een flinke scheut bleekwater in een emmer water en de schimmel is zo weg
fremar