wat moet je doen bij stank in je huis dat maar 1 persoon kan ruiken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Utrecht
3 jaar geleden
Niet iedereen kan even goed ruiken en iedereen heeft een andere gevoeligheid voor geuren. Dus het kan echt zo zijn dat er maar 1 persoon uit het gezin een afwijkende geur kan detecteren.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Herkenbaar. Ik ruik heel vaak een geur die ik associeer met "natte hond" vaak ruik ik dit bij servies, bestek en glazen. Maar soms ook in ruimtes waar gedweild is, of bij een vaatwasmachine, in de supermarkt bij de vleeswaren afdeling, en laatst zelfs bij een babybedje. Ik ken een paar mensen die het ook ruiken. Mijn vader en mijn man, verder niemand.

Antwoorden (2)

Je huis schoonmaken en luchtverfrissers zoals ambipure etc neerzetten enGewoon hygiënisch leven.
3 jaar geleden
Elke dag even luchten en NIET de stank met chemische luchtjes verdrijven zoals ambi pur en andere stinkende hulpmiddelen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
popeye
3 jaar geleden
Juist ook... Het maskeert de overgebleven luchtjes.