Hoe krijg je mascara van stof af zonder vlekken?

Ik heb van de week een nieuwe auto gekocht. Helemaal blij 0 kilometers op de teller, maar toen ging een vriendin mascara opdoen en schoot uit. Zo een stip mascara op m'n plafond.

Ik heb volgens mij een beige gekleurd plafond van stof. De mascara is zwart.

Nu wil ik die mascara van m'n plafond afkrijgen, alleen weet ik niet hoe ik dit het beste kan doen. Ik ben bang dat ik het ga uitvegen en een veel grotere vlek krijg, maar ik ben ook bang dat als ik te sterk middel gebruik dat ik een witte vlek krijg.

Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (3)

Je kan de vlek bij de garage professioneel laten verwijderen.
Je hebt kans dat ze dat gratis voor je doen, uit coulance.
Als je toch een rekening krijgt, stel je je vriendin aansprakelijk.
Die heeft een WA verzekering en daar kan ze dan claimen.
Of kijk op de website Oma Weet Raad.
Daar wordt uitgelegd hoe je diverse vlekken kunt verwijderen. Maar dat gaat lang niet altijd vlekkeloos, weet deze Oma uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag aan je vriendin of je even haar make-up remover mag lenen, hiermee haal je de vlek ook weg.
Het moet trouwens wel een waterproof ook make-up remover zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit zelf aan gaan prutsen,zonde van je auto,rij gewoon even langs de garage,als je het zelf gaat doen,dan zit je jaren met een vlek op jeplafond.