Hoe krijg ik pluizen van mijn wasgoed af die niet te verwijderen zijn met een tape- of plakroller?

kringloop trui meegewassen en die heeft verschrikkelijk veel pluis afgegeven op de overige kleding en is niet te verwijderen met tape of een plakroller de stof is chinsille als ik het goed schrijf tenminste

4 jaar geleden
1.8K
Pieterke
4 jaar geleden
Hier vind je wat tips:https://www.assem.nl/berry/artikel/pluisjes-van-kleding-verwijderen
Er zijn nog meer sites waar je tips kunt vinden. Even googelen.
Ik heb geen stof met de naam chinsille kunnen vinden.Kan het zijn dat je chenille bedoelt?

Antwoorden (1)

Er bestaan naast plakrollers ook nog kleine apparaatjes die pluizen verwijderen (ze heten denk ik ontpillers). Deze werken doorgaans beter dan een roller en zijn niet zo duur.