Hoe verwijder je een vlek van een permanente marker?

Er staat een grote plek bic permanent maker 2000 op mijn bureau .
Nu is mijn vraag hoe ik die plek er af moet krijgen . Op wikihow staat dat je op een bureau het beste het verwijdert met alcohol . Heeft iemand dit ook al voorgehad en weet iemand dus dan of alcohol werkt?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Wasbenzine werkt prima om permanente marker weg te poetsen.
Ik had op mijn werk ook brandspiritus (alcohol), maar dat had ik nodig voor balpen(inkt)vlekken.
Ik heb ooit wel geprobeerd of dat soms ook beter werkt op marker, maar ik vond wasbenzine daar toch geschikter voor.

Overigens ... toen ik daar na 29 jaar uiteindelijk op aandringen “de pláát moest poetsen”, heb ik een goede advocaat gebruikt! :-)
5 jaar geleden
HeerVoldemort
5 jaar geleden
LOL! Ja een advocaat daar kan geen wasbenzine tegenop!
+ op gladde oppervlakken zoals tegels, of whiteboard werkt spiritus uitstekend.